Header Pic Header Pic
Header Pic
 
Header Pic
Header Pic  PfeilГоловна сторінка arrow Реагування на критику arrow Інформації щодо дітей, які за живих батьків залишились без батьківського піклування
Header Pic
Header Pic
Головне меню
Головна сторінка
Структура
Керівництво
Графік прийому громадян
Графік виїзного прийому
Плани роботи
Колегії
Фінансова звітність
Виконання бюджету
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Вакансії
Очищення влади
Спостережна комісія
Розвиток громадянського суспільства
Громадська рада
Доступ до інформації
Інвестиційні пропозиції
Регуляторна політика
Місцеве самоврядування
Місцеві вибори 2015
Місцеві вибори у ОТГ - 2016
Довідник телефонів
Районний сектор УДСНС інформує
Реагування на критику
Наші контакти
Пошук
Посилання
Розпорядження РДА
Нормативно - правові акти
Проекти
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Структура та графік роботи ЦНАП
Попільнянщина
Історія Попільнянщини
Запрошуємо до співпраці
Галерея
Попільнянському району - 90 років
Голодомор 1932-33 рр.
Закон України “Про Голодомор 1932-33 рр."
Сторінки людської пам`яті
Свідчення очевидців
Попільнянщина пам’ятає ...
Перелік населених пунктів
Завантажити документ:

Інформації щодо дітей, які за живих батьків залишились без батьківського піклування Надрукувати Надіслати електронною поштою
14.03.2016
Коментар з приводу висвітленої на телеканалі 1+1 та  інформаційному просторі соціальної мережі Інтернет інформації щодо дітей, які за живих батьків залишились без батьківського піклування.
В листопаді 2015 року в смт Корнин виявлено дітей, яких більше року залишила мати та вибула в невідомому напрямку, залишивши їх на утриманні та вихованні свого співмешканця та його батька. Було встановлено, що батьком малолітнього хлопчика є співмешканець відповідно ст. 126 Сімейного кодексу України (визнання батьківства).
Мати отримувала ряд соціальних допомог: - допомога при народженні дитини,- допомога на дітей одиноким матерям, - допомога на дитину-інваліда.
Дані кошти мати використовувала не за призначенням, у зв’язку з чим їх виплата була призупинена в грудні 2015 року.
 У зв’язку з встановленням факту неналежного виконання матір’ю батьківських обов’язків службою у справах дітей та районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно з селищною радою вжито негайних заходів по захисту прав та інтересів дітей: на засіданні комісії з питань захисту прав дітей 26.11.2015 року прийнято рішення про поставку сім’ї на облік районного центру СССДМ та взяття її під соціальний супровід фахівця із соціальної роботи з метою надання комплексу соціальних послуг та мінімізації складних життєвих обставин згідно розробленого плану соціального супроводу.
Встановлено місце проживання матері та подано позовну заяву до районного суду про притягнення її до відповідальності згідно ст. 164 Сімейного кодексу України. 22.01.2016 співмешканець матері визнав батьківство стосовно дівчинки (згідно вищевказаної ст.126 СКУ).  12.02.2016 року районним судом прийнято заочне рішення про позбавлення матері батьківських прав та стягнення аліментів на користь дітей.
На дитину-інваліда батько після встановлення батьківства  мав намір провести повторне медичне обстеження з метою підтвердження інвалідності для переоформлення допомоги, а також з метою лікування показати дитину спеціалістам Київської спеціалізованої дитячої лікарні «ОХМАТДИТ», проте дані наміри не реалізував через раптовий рецидив хвороби. Дівчинка попередньо була стаціонарно пролікована в Вінницькій та Житомирській дитячій клінічній  лікарні, про що свідчать наявні медичні виписки.
На даний час діти з 03.03.2016 року у зв’язку з хворобою батька перебувають на стаціонарному лікування. Їм проведено відповідні медичні обстеження. В телефонному режимі проведено консультування з представниками ОХМАТДИТу з приводу переведення дівчинки для подальшого лікування в  ОХМАТДИТі.
Що стосується поширеної інформації стосовно того, що мати «топила дитину в мисці супу», то це твердження викликає сумнів, оскільки під час обстеження сім’ї у розмові з дитиною та батьком жоден з них не скаржився на те, що мати ображала дітей,  а сама дитина лише повідомила, що мама «десь гуляє і вже давно».
Стурбованість викликає те, що в інформаційному просторі поширені світлини дітей, без дозволу батька чи їх законних представників, завдяки ЗМІ, окрім телеканалу 1 + 1, дані світлини стали загальнодоступними для громадськості, що вже є протиправним. Не перевірено достовірність висвітленої інформації щодо бездіяльності соціальних служб, жорстокого поводження з дітьми зі сторони матері,  не дотримано рекомендацій Мінсоцполітики України, Ради Європи щодо звернення уваги на зрілість дитини при цитуванні її коментарів. Дитина у такому віці може не достатньо усвідомлювати своїх слів, і ЗМІ повинні дотримуватись етичної відповідальності, щоб не нашкодити дитині.        
Україна 1991 року ратифікувала Конвенцію ООН про права дитини, в якій визначено, що жодна дитина не може бути об'єктом свавільного або незаконного втручання в здійснення її права на особисте і сімейне життя, недоторканність житла, таємницю кореспонденції або незаконного посягання на її честь і гідність. Крім того, стаття 17 Конвенції говорить про те, що держави-учасниці визнають важливу роль засобів масової інформації і забезпечують, щоб дитина мала доступ до інформації і матеріалів із різних національних і міжнародних джерел, особливо до таких інформації і матеріалів, які спрямовані на сприяння соціальному, духовному і моральному благополуччю, а також здоровому фізичному і психічному розвитку дитини. Відтак сприяння може отримувати лише поширення інформації та матеріалів, корисних для дитини в соціальному і культурному аспектах, натомість від матеріалів, які завдають шкоди благополуччю дітей, має бути належний захист.
Питання забезпечення прав неповнолітніх і юнацтва при створенні, підготовці й розповсюдженні телерадіопрограм регламентується низкою вітчизняних законодавчих актів. Зокрема, це профільний закон «Про телебачення і радіомовлення» (стаття 62), Закон України «Про захист суспільної моралі», Закон України «Про охорону дитинства». У тому числі й дітей стосуються норми Цивільного кодексу України, Закону України «Про рекламу» щодо необхідності згоди особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку і використання її імені. Також стаття 11 Закону України «Про інформацію» зазначає, що збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди можливе лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.
Інформація про освіту, сімейний стан, стан здоров’я, майновий стан є конфіденційною та становить особисту таємницю дитини. Розголошення цієї інформації є порушенням законодавства, оскільки вона не є суспільно значимою та не є предметом громадського інтересу і право громадськості знати цю інформацію не переважає право дитини на її захист.
Більш того, поширення персональної інформації про дітей, зокрема, тих, які перебувають у складних життєвих обставинах призводить не до забезпечення допомоги таким дітям у скруті, а до різних зловживань по відношенню до них, їх дискримінації у суспільстві, соціальної ізоляції.
Розповсюджуючи інформацію про неповнолітніх, журналісти і працівники ЗМІ зобов'язані дотримуватися якнайвищих етичних і професійних норм. ЗМІ повинні розглядати порушення прав дітей та питання, пов’язані з безпекою дітей, їхнім правом на особисте життя, захищеністю, освітою, здоров’ям і соціальним благополуччям, а також всіма формами експлуатації, як важливі проблеми для вивчення та громадського обговорення, а не для підняття рейтингу ЗМІ.
     
 
Вони захищали Україну
Центр допомоги учасникам АТО
Випадкові фотографії
Відкриття пам’ятного знаку жертвам голодомору
Відкриття пам’ятного знаку жертвам голодомору
Районний центр зайнятості
Районний центр зайнятості
Відкриття пам’ятного знаку жертвам голодомору
Відкриття пам’ятного знаку жертвам голодомору
Хто Online
Зараз на сайті: 1 гість
Лічильник

Header Pic
left unten
© 2008-2016 Попільнянська районна державна адміністрація. Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.popilnya-rda.gov.ua
right unten