Header Pic Header Pic
Header Pic
 
Header Pic
Header Pic  PfeilГоловна сторінка arrow Пошук
Header Pic
Header Pic
Головне меню
Головна сторінка
Структура
Керівництво
Графік прийому громадян
Графік виїзного прийому
Плани роботи
Колегії
Фінансова звітність
Виконання бюджету
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Вакансії
Очищення влади
Спостережна комісія
Розвиток громадянського суспільства
Громадська рада
Доступ до інформації
Інвестиційні пропозиції
Регуляторна політика
Місцеве самоврядування
Місцеві вибори 2015
Місцеві вибори у ОТГ - 2016
Довідник телефонів
Районний сектор УДСНС інформує
Реагування на критику
Запобігання корупції
Наші контакти
Пошук
Посилання
Містобудівна документація
Реєстр колективних договорів
Розпорядження РДА
Нормативно - правові акти
Консультації з громадськістю
Попільнянщина
Історія Попільнянщини
Запрошуємо до співпраці
Галерея
Попільнянському району - 90 років
Голодомор 1932-33 рр.
Закон України “Про Голодомор 1932-33 рр."
Сторінки людської пам`яті
Свідчення очевидців
Попільнянщина пам’ятає ...

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 8 місяців 2011 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
15.09.2011

 За 8 місяців  2011 року  районною державною адміністрацією значна увага приділялась вирішенню завдань, визначених Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", реалізації завдань, визначених в прийнятих на їх виконання розпорядженнях  голови обласної та районної державних адміністрацій. В цілому робота відділів, управлінь, служб райдержадміністрації в частині розгляду звернень громадян була спрямована на забезпечення всебічного, якісного і кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань.  

За 8 місяців 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 677 звернень:   564 письмових  і 113 усних.  У порівнянні з відповідним періодом 2010 року загальна кількість звернень збільшилось на  111.

 На особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації надійшло  113 звернень, у тому числі до голови райдержадміністрації – 60.

Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється вирішенню питань, порушених у зверненнях інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, учасників та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня». Дані звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються особисто головою райдержадміністрації.

В частині проведення практики прийому громадян за місцем їх проживання головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату  райдержадміністрації за звітний період проведено 28 виїзних  прийомів громадян. На цих прийомах надійшло  43  звернення. 

Крім того, в райдержадміністрації запроваджено конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. З цією метою та для забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і оперативного вирішення порушених громадянами питань на місцевому рівні, задля  зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня проводяться сходи громадян населених пунктів району. Протягом 8 місяців поточного року проведено  30 сходів громадян, з них 17 сходів на виконання доручення Президента України по роз’ясненню цілей проведення земельної реформи в Україні. Зустрічі проводились за участю керівництва райдержадміністрації, спеціалістів управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду України, відділу Держкомзему в районі, РВ УМВС та спеціалістів райдержадміністрації, закріплених за виконкомами сільських рад. 

З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади щомісячно проводяться засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом січня-серпня відбулося 8 засідань комісії. 

Із загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації, 405 вирішено близько  60% ,  на інші - дано ґрунтовні роз’яснення. 

Найбільше звернень надійшло із селищ Попільня, Корнин, сіл  Парипси, Жовтневе, Андрушки та Попільня. Найменше звертались у районну державну адміністрацію жителі сіл Сущанки, Голуб’ятин, Саверці, Строків. Не надійшло жодного звернення від жителів сіл  В.Лісівці та Макарівка.  

За звітний період надійшло 29 колективних звернень. У порівнянні з відповідним періодом 2010 року їх кількість збільшилась на 4. 

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення, зокрема пенсіонери, багатодітні та малозабезпечені сім’ї, які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та вирішення життєвих проблем. Дану категорію громадян найбільше турбують питання надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги. Такі питання розглядаються комісійно в присутності заявників на засіданнях комісії з надання одноразової грошової допомоги. Відповідно до наданих комісією пропозицій протягом 8 місяців 2011 року 29 громадянам соціально незахищених категорій надано матеріальну допомогу. 

Результати аналізу питань, що порушуються у зверненнях,  свідчать, що як і в попередні періоди, найбільше звернень громадян надходило з наступних питань: 

1.   Аграрної політики та врегулювання земельних відносин надійшло 484 звернення, що становить 71,5 % від загальної кількості. 

2.   Соціального захисту надійшло 39 звернень, що становить  5 % від загальної кількості. 

3. Комунального господарства, транспорту, зв'язку надійшло 15 звернень. Питома вага цих звернень 2.2 %. 

Протягом 8 місяців поточного року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило. 

На письмові звернення громадян виконавцями готувались своєчасні, обґрунтовані відповіді, які надсилались заявникам та при потребі в облдержадміністрацію. 

При необхідності комісійного розгляду звернень та вирішення спірних питань за дорученням голови створювались відповідні комісії, які за участю заявників проводили розгляд звернень безпосередньо на місцях. У звітному періоді було проведено 7 таких виїздів.    

На жаль є цілий ряд так би мовити штатних заявників, які систематично звертаються в райдержадміністрацію з питаннями, вирішення яких знаходиться поза межами компетенції органів виконавчої влади.   

В райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Питання роботи із зверненнями громадян, дотримання термінів їх розгляду систематично розглядаються на нарадах у голови райдержадміністрації, вживаються заходи щодо системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напрямку діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. 

Питання роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду прийняті відповідні розпорядження та доручення голови райдержадміністрації, за виконанням яких встановлено контроль. 

Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється адміністрацією при розгляді звернень. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян - саме такі вимоги керівництво райдержадміністрації втілює в життя в організації роботи зі зверненнями громадян.

 
< Попередня   Наступна >
Вони захищали Україну
Курс валют НБУ
Курси валют на PROext
Погода в Попільні
Погода в Україні
Хто Online
Лічильник
Експорт новин

Header Pic
left unten
© 2008-2016 Попільнянська районна державна адміністрація. Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.popilnya-rda.gov.ua
right unten
0 queries executed