Header Pic Header Pic
Header Pic
 
Header Pic
Header Pic  Pfeil
Header Pic
Header Pic
Головне меню
Головна сторінка
Структура
Керівництво
Графік прийому громадян
Графік виїзного прийому
Плани роботи
Колегії
Фінансова звітність
Виконання бюджету
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Вакансії
Очищення влади
Спостережна комісія
Розвиток громадянського суспільства
Громадська рада
Доступ до інформації
Інвестиційні пропозиції
Регуляторна політика
Місцеве самоврядування
Місцеві вибори 2015
Місцеві вибори у ОТГ - 2016
Довідник телефонів
Районний сектор УДСНС інформує
Реагування на критику
Запобігання корупції
Наші контакти
Пошук
Посилання
Містобудівна документація
Реєстр колективних договорів
Розпорядження РДА
Нормативно - правові акти
Консультації з громадськістю
Попільнянщина
Історія Попільнянщини
Запрошуємо до співпраці
Галерея
Попільнянському району - 90 років
Голодомор 1932-33 рр.
Закон України “Про Голодомор 1932-33 рр."
Сторінки людської пам`яті
Свідчення очевидців
Попільнянщина пам’ятає ...

«Споживач в мережі»: як уберегтися від шахрайства в Інтернеті Надрукувати Надіслати електронною поштою
05.09.2019
         Купівля товарів в Інтернет-магазинах набирає все більшої популярності. Цей вид покупок заощаджує наш час та дає широку можливість пошуку необхідного товару, що відповідає вимогам і підходить за ціною.
          Але, купуючи в Інтернеті, потрібно бути обережним, попереджає Головне територіальне управління юстиції у Житомирській області, щоб не потрапити на гачок шахраїв. І, в рамках кампанії «Споживач в мережі», роз’яснює наступне.
         
Цивільним кодексом України, зокрема, положеннями про договір купівлі-продажу та нормами Закону України «Про захист прав споживачів»врегулювало відносини покупців та Інтернет-магазинів.
          Тож на що необхідно звернути увагу? Законодавством передбачений перелік обов’язкової інформації, яка зазначається на сайті Інтернет-магазину, зокрема:
- повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця;
- місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та місце фактичного проживання фізичної особи - підприємця;
- адреса електронної пошти та/або адреса Інтернет-магазину;
- ідентифікаційний код для юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи - підприємця, або серія та номер паспорта для фізичної особи - підприємця, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має відмітку в паспорті;
- якщо діяльність передбачає отримання ліцензії, необхідно зазначити відомості про таку ліцензію, зокрема серію, номер, строк дії та дату видачі;
- порядок формування кінцевої вартості товару щодо включення (невключення) певних податків у вартість товару;
- інформація про вартість доставки.
        Ознаки ненадійності Інтернет-магазину:
-       відсутня повна інформація про продавця: назва, місцезнаходження, організаційно-правова форма, контакти;
-       відсутня інформація про ціну, умови та вартість доставки, гарантійні зобов’язання, порядок розірвання договору;
-       вимагається виключно повна попередня сплата за товар;
-       розміщено неунікальні зображення товару.
         Найбільш популярні види шахрайства в Інтернеті:
-       невідправлення товару при повній сплаті його вартості;
-       відправлення іншого товару замість попередньо сплаченого;
-       продаж товару без супровідних документів;
-       занижена ціна на товар в Інтернет-магазині;
-       вимога назвати дані банківської карти;
-       повідомлення про виграш у лотереї, в якій ви не брали участь.
         Не варто бути легковірним, адже саме на довірливих користувачах Інтернет-мережі прагнуть нажитися не чисті на руку ділки.
        Якщо ви стали жертвою Інтернет-шахрайства – не соромтеся, а звертайтеся до правоохоронних органів. В Управлінні по боротьбі з кіберзлочинністю МВС України можна оформити електронну заяву про випадок правопорушення за посиланням: www.cyberpolice.gov.ua
          Якщо гроші були переведені шахраєві через платіжну онлайн систему, то варто звернутися в службу підтримки цієї платіжної системи. Є ймовірність, що після цього рахунок шахрая заблокують.
          У випадку ж з Інтернет-магазинами потрібно написати скаргу на адресу продавця. Якщо претензія буде проігнорована, то потрібно буде подати заяву в правоохоронні органи або звернутися до прокуратури.
         Зауважте, що власники Інтернет-магазину не є недосяжними. Сайт знаходиться на хостингу, а це припускає наявність паспортних даних власника. Якщо на ресурсі вказано юридичну адресу, то ви можете відразу подати в суд і відстояти свої права споживача.
 
 
< Попередня   Наступна >
Вони захищали Україну
Хто Online
Зараз на сайті: 1 гість
Лічильник

Header Pic
left unten
© 2008-2016 Попільнянська районна державна адміністрація. Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.popilnya-rda.gov.ua
right unten
0 queries executed